Norstat Dashboards
Overzicht van je merkprestaties voor meer inzicht. Verzamel al je merkdata op één plek, visualiseer en trek gemakkelijker conclusies. In het bestandstype dat je nodig hebt en altijd met hulp nabij. Allemaal voor een soepeler besluitvormingsproces. Probeer de demo.

Waarom Dashboard-tracker?

Waarom Dashboard-tracker?
- Alles in één - Alle data op één plek voor eenvoudige analyses en het maken van rapporten.
- Bediend door experts - Een zeer bekwaam, team zorgt voor een soepele en aangename interactie.
- Deelbaar en toegankelijk - Alle dashboards kunnen gedeeld worden en zijn exporteerbaarin alle belangrijke formaten, inclusief PPT.
- Superieure tracking - Op maat gemaakte tracking van merk- en consumenteninzichten.
Dit is Dashboards
Krijg het uitgebreide gegevensoverzicht dat je nodig hebt, in elk gewenst formaat. Met Dashboards krijg je een intuïtief interface, optimaal ontworpen om jouw KPI's te visualiseren en gemakkelijk geïnformeerde beslissingen te nemen. En dat alles met ondersteuning binnen handbereik.
Alle data op één plek voor eenvoudige analyse en rapportage. Ons team maakt interactie soepel en aangenaam. Op maat gemaakte tracking van merk- en consumenteninzichten. Alle dashboards kunnen gedeeld worden en zijn exporteerbaar in alle belangrijke formaten, inclusief PPT.
Is het mogelijk om het gedrag en de behoeften van consumenten echt te begrijpen?
We hebben zes belangrijke statistieken verzameld om het hart van je consument te veroveren.
Lees meerHoe kan je je prestaties verbeteren met visualisatie?
5 manieren waarop het visualiseren van data je marketing- en merkprestaties kunnen verbeteren.
Lees meerSleutelstatistieken om je merkprestaties te ontdekken

Sleutelstatistieken om je merkprestaties te ontdekken
De houding en gedragspatronen van consumenten veranderen voortdurend. Het is dus belangrijk voor marketeers om veranderingen in consumentengedrag en merkperceptie te monitoren. Het stelt hen niet alleen in staat om marketingstrategieën aan te passen aan de huidige omstandigheden, maar ook om inzicht te krijgen in hoe veranderingen in houding de positionering van een merk beïnvloeden.

Merktracking
Het continu volgen van de prestaties van je merk is noodzakelijk om steeds veranderende houdingen, gedrag en meningen te begrijpen - en hoe deze jouw merk beïnvloeden.

Naamsbekendheid
Hoe goed is het merk ingebed in het bewustzijn van de consument?

Merkloyaliteit
Het meten van merkloyaliteit kan bedrijven helpen de emotionele band van consumenten met het merk te begrijpen en inzicht te geven in de gevolgen.

Net promoter score (NPS)
Presenteer de kracht van de klantloyaliteit van een bedrijf of merk.