News

Category tracker, (half)jaarlijks kwantitatief onderzoek

Article 1

Meting: (half)jaarlijks kwantitatief onderzoek

Steekproef: n=1.800 shoppers (met extra boost op Jumbo shoppers)

Doel: Ontwikkelingen binnen de categorie in kaart brengen op het gebied van zoekgedrag, koopgedrag en voorkeuren.

Budgetindicatie: €6.000,- per meting, inclusief rapport.

Veranderingen in de markt

Een bekende Nederlandse producent van koekjes en tussendoortjes wil graag op de hoogte blijven van de veranderingen in de markt en de voorkeuren van consumenten.

Category tracker

CG Online levert deze producent een category tracker waarbij jaarlijks 1.500 consumenten vragen beantwoorden over de aanschaf en voorkeur van deze producten.

Traject

CG’s Research Consultant Floris Leupen is tijdens dit traject de vaste contactpersoon. Hij checkt de onderzoeksopzet, adviseert en scherpt in overleg de vragenlijst aan. Alle resultaten van dit jaar worden overzichtelijk vergeleken met eerdere jaren. Gepresenteerd in de stijl van de opdrachtgever zodat de resultaten meteen intern gedeeld kunnen worden.

Met een doorlooptijd van 2 weken per meting voor een scherpe prijs heeft onze opdrachtgever jaar in jaar uit een helder beeld van de markt en kan hierop inspelen met producten en verpakkingen.