Kwalitatief Marktonderzoek

Wij recruteren respondenten voor jouw groepsdiscussie, interview of UX test.

Hoe werkt dat?


Ik heb respondenten nodig!


1) Briefing

Vertel ons naar wie je op zoek bent en waarvoor


2) Werving

Wij gaan aan de slag! Je houdt realtime inzicht via onze klantenportal


3) Onderzoek en feedback

Voer het onderzoek uit online, op je eigen of onze locatie en geef ons feedback


4) Betaling

Wij regelen de vergoedingen voor de respondenten

Online interviews via webcam

Tegenwoordig vinden veel inteviews online plaats via tools als Webex, Zoom en Lookback.
•    Je kunt gebruik maken van onze licentie en ervaring met de verschillende tools
•    Wij kunnen je adviseren over de mogelijkheden van de verschillende tools. 
•    Wij zorgen ervoor dat de respondenten op tijd klaar zitten achter hun webcam
•    Wij zorgen voor een technisch moderator tijdens je onderzoek zodat jij je verder nergens zorgen over hoeft te maken en de techniek uit handen kunt geven. 
•    Wil jij het onderzoek streamen of laten uitschrijven (transcript)? Ook dat kunnen wij voor je regelen. 

Meer informatie en tarieven

Interviews op locatie

Onze respondenten doen ook graag mee aan marktonderzoeken op locatie. DIt kan op één van onze locaties in Amersfoort en Amsterdam of op jouw eigen locatie. Dus bijvoorbeeld in het UX lab van jouw bedrijf of ergens in Nederland bij een vergaderlocatie. Verder doen onze respondenten ook mee aan inhome visits (bezoekjes bij hun thuis) of go shoppings (winkelbezoekjes). Vraag ons naar de mogelijkheden.

Bekijk onze locaties

Inhome User tests (iHUT)

Inhome User tests (iHUT)

Wil je respondenten thuis producten laten testen. Dat kan gemakkelijk door een iHUT te organiseren. 
•    Wij sturen producten naar de door jouw gekozen doelgroep
•    WIj zorgen voor handleiding van alle pakketten
•    Wij zorgen ervoor dat respondenten thuis aan de slag gaan met testen of proeven en tijdig de vragenlijsten invullen 
•    Wij koppelen de resultaten terug in de vorm van een tabel of rapport of ingevulde vragenlijsten.